یادداشت های روز مره

امروز صدا برداری کردم برای تحقیق دانشگاه برای درس استاد فیروزی خیلی خسته شدم کاش دانشگاه تموم میشد یه نفس راحتی میکشیدم 

 

امروز مرجان یه اس ام اس داد خوشم اومد یه ترکه به دوستش میگه ما تلفن نداریم شما نباید یه زنگ بزنید حالمونو بپرسید ،جالب بود نه؟ 

 

دیشب بعد از چند سال فیلم طوطیا رو دیدم خیلی جالب بود دفعه پیش که دیدم بچه بودم خیلی دوست داشتم دوباره ببینم دفعه اول تو سینما دیدم خیلی گریه کردم ولی دیشب کمی متاسف شدم فکر کنم دلم از سنگ شده . 

چند روزیه اعصابم زود بهم میریزه ،زود ناراحت میشم ،زود از کوره در میرم همش هم به حرفهای زده شده فکر میکنم اعصابم بهم میریزه نمیدونم چکار کنم . خدایا کمکم کن 

 

اگه شما هم وبلاگمو خوندید دوست دارم کمکم کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
عاشق بد شانس سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.jazbevitamin007.blogfa.com

هنوز وبلاگتون رو نخوندم.وقتی کامل خوندم نظر میدم .
اددتون کردم که آدرس رو فراموش نکنم .

الاف سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام
وبلاگ خوب و قشنگی داری
فکر کنم اگه فعالیت مفرح جنبی داشته باشی بهتر بشی.

حسین سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ق.ظ

برای گفتن جوک میتونی از لفظ ترکه استفاده نکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد