شروع زندگی مشترک

 سلام 

 

من و محسن ۲۹ شهریور ۸۴ عقد کردیم 

 

قبل از اون مرداد ماه اومدن خواستگاریم با مامان و باباش 

 

همدیگه رو دیدیم و رفتیم توی اتاق صحبت کردیم 

 

محسن میگفت خیلی کم حرفه ولی همش اون صحبت میکرد و اصلا نمیذاشت من صحبت کنم جالب اینجاست من گفته بودم خیلی صحبت میکنم  قربونش برم یه جور هم صحبت میکرد که من نمی فهمیدم چی میگه

 

خلاصه یک ماه گذشت و خبری از اقا محسن نشد راستش من خیلی سوخته بودم  گفتم اومد حرف هاشو زد و رفت آخه من خیلی خوشگلتر از محسن بودم 

  

 حالا فکر نکنید من بی شوهر مونده بودم سوخته بودم تو همون یه ماه من چند تا خواستگار دیگه هم داشتم ولی چون هر کدوم میومدن ول کن نبودن این یکی برام عجیب بود 

الان محسن پیشمه داره می سوزه  

خب دیگه من باید برم بخوابم تا محسن طلاقم رو نداده اخه از وقت خوابش گذشته فعلا شب بخیر 

نظرات 2 + ارسال نظر
صابر سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ق.ظ http://negha.blogsky.com/

سلام....
امیدوارم همیشه خوشبخت و سرزنده باشید
تبریک من را هم پذیرا باشید..یاحق

نیما سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:17 ق.ظ http://www.mehrnima.blogsky.com

سلام.
عذر دیره اما الان فهمیدم.
بهتون نبریک میگم.
امیدوارم سالیان سال با عشق کنار هم زندگی کنید.
تورو خدا واسه منم دعا کنید.
خوشحال میشم به منم سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد